بهترین رستوران‌های اطراف حرم امام رضا(ع)
بدون شک شهر مشهد از مهم‌ترین شهرهای توریستی ایران محسوب می‌شود. این شهر پس از تهران بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر ایران است. مشهد مقدس جزء معدود شهرهای زیارتی و سیاحتی در تمام دنیا می‌باشد. چرا که این کلان شهر علاوه بر بارگاه ملکوتی و منور امام مهربانی‌ها دارای جاذبه‌های دیگری نیز می‌باشد. برخی از جاذبه‌های […]

بدون شک شهر مشهد از مهم‌ترین شهرهای توریستی ایران محسوب می‌شود. این شهر پس از تهران بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر ایران است. مشهد مقدس جزء معدود شهرهای زیارتی و سیاحتی در تمام دنیا می‌باشد. چرا که این کلان شهر علاوه بر بارگاه ملکوتی و منور امام مهربانی‌ها دارای جاذبه‌های دیگری نیز می‌باشد. برخی از جاذبه‌های گردشگری و شهر مشهد شامل امکان تاریخی، جاذبه‌های طبیعی، بازی‌های نوین، مراکز خرید و رستوران‌های مختلف می‌باشد. خوب است بدانید یکی از قطب‌های گردشگری مشهد وجود تعداد زیادی رستوران و غذاهای لذیذ است. اما به دلیل اقامت در هتل‌های نزدیک حرم امام رضا(ع) در این مطلب قصد معرفی بهترین رستوران‌های اطراف حرم را داریم.

بهترین رستوران‌های اطراف حرم

فهرست مطالب

بهترین رستوران‌های اطراف حرم امام رضا(ع) کدام‌اند؟

در شهر مشهد رستوران‌های خوب بسیاری وجود دارد. در این میان بیشتر رستوران‌های محبوب این شهر در قسمت ییلاقات یا همان طرقبه و شاندیز واقع شده است. اما همانطور که می‌دانید اکثر زائران امام رضا(ع) تمایل به رزرو هتل نزدیک حرم دارند. با رزور هتل نزدیک حرم امکان زیارت هر روزه بارگاه طلایی امام هشتم وجود دارد. به همین دلیل شناخت بهترین رستوران‌های اطراف حرم یک ضرورت برای سفر به مشهد تلقی می‌شود.

در این مطلب ما قصد داریم مجموعه رستوران‌های هتل قصر طلایی مشهد را به شما معرفی کنیم. چرا که بهترین غذاهای شهر مشهد در سری رستوران‌های هتل قصر طلایی سرو می‌شود.

بهترین رستوران‌های اطراف حرم عبارتند از:

بهترین رستوران‌های اطراف حرم

رستوران تابستانی بارگاه هتل قصر طلایی مشهد

رستوران تابستانی بارگاه یکی از بهترین رستوران‌های مجموعه هتل قصر طلایی مشهد است. این رستوران که در طبقه دوم هتل ۲۰ طبقه قصر طلایی واقع شده است ظرفیت پذیرایی از ۶۰ مهمان را به راحتی دارد. دلیل نام گذاری این رستوران به رستوران بارگاه، مشرف بودن و چشم انداز عالی به حرم مطهر امام رضا(ع) است. این رستوران روباز به زیبایی با حوض و آلاچیق دیزاین شده است. در واقع رستوران بارگاه یک رستوران دلنواز و آرامش بخش است. وجود گل، سبزه، درختچه و حوض فضای رستوران را متفاوت کرده است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و سنتی به بهترین شیوه طبخ می‌شوند.

بهترین رستوران‌های اطراف حرم

رستوران پنج قاره زوشا هتل قصر طلایی مشهد

اگر از طرفداران رستوران‌های لوکس با غذاهای متنوع هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران پنج قاره زوشا هتل قصر طلایی است. این رستوران منویی با تنوع غذایی پنج قاره بزرگ را دارد. این ویژگی به مهمانان این امکان را می‌دهد که براساس ذائقه خود غذا سفارش دهند. خلاقیت و مهارت آشپزان دوره دیده این رستوران هتل قصر طلایی زبان زد مسافران است. غذاهای بین المللی و فرنگی را بدون سفر به ۵ قاره می‌توانید در این رستوران بچشید. دیزاین فوق العاده غذا و معماری مدرن رستوران نیز مسافران و زائران را به سمت خود جذب می‌کند. به جرات می‌توان گفت رستوران پنج قاره زوشای هتل طلایی مشهد، یکی از بهترین رستوران‌های اطراف حرم است.

بهترین رستوران‌های اطراف حرم

رستوران سنتی ترمه هتل قصر طلایی مشهد

در سفر یافتن یک رستوران سنتی که غذاهایی مشابه با غذاهای خانگی را ارائه دهد یک نعمت بزرگ است. رستوران سنتی ترمه هتل قصر طلایی یک رستوران زیبا و محبوب است. معماری این رستوران سنتی همانطور که انتظار می‌رود تلفیقی از سبک سنتی با طرح‌های اسلیمی است. متریال این رستوران چون ظروف و دیوارها و تخت‌ها همگی سنتی و شکیل می‌باشند. در این رستوران انواع غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرهای ایرانی و محلی با بهترین کیفیت آماده می‌شوند. این رستوران از بهترین رستوران‌های سنتی اطراف حرم است. جالب است بدانید پرسنل این رستوران نیز با لباس محلی و زیبای ایرانی پذیرای مسافران هستند.

بهترین رستوران‌های اطراف حرم

رستوران ضیافت هتل قصر طلایی مشهد

رستوران ضیافت همان رستورانی است که در آن متنوع‌ترین و خوشمزه‌ترین صبحانه‌ها سرو می‌شود. این رستوران انواع غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم را و درجه یک را مناسب فصل به مسافران عرضه می‌کند. دیزاین غذاهای این رستوران آنقدر زیبا و چشم انداز است که شما را متعجب خواهد کرد. تمامی مواد اولیه صبحانه از میوه تا مربا و املت و سالاد و… همگی مواد درجه یک هستند. جالب است بدانید با رزرو هتل قصر طلایی مشهد می‌توانید به صورت رایگان از این صبحانه استفاده کنید. صبحانه بوفه این مجموعه آنچنان مفصل است که شما را تا وعده ناهار سیر نگه می‌دارد. یکی از مزایای رزرو هتل قصر نیز استفاده از وعده صبحانه در بهترین رستوران‌ صبحانه مشهد است.

بهترین رستوران‌های اطراف حرم

رستوران ترنم هتل قصر طلایی مشهد

رستوران ترنم اصلی‌ترین رستوران هتل قصر طلایی محسوب می‌شود. این رستوران دارای فضای بزرگ با معماری مجلل و لوکس می‌باشد. سالن رستوران ترنم ظرفیت پذیرایی از ۵۰۰ نفر را دارد. به همین دلیل است که برای برگزاری میهمانی‌های خانوادگی و کاری یک گزینه مناسب است. رستوران ترنم هتل قصر طلایی منویی عالی و کلاس بالا دارد. غذاهای دریایی، کبابی، خورشتی، مجلسی، دسر، سالاد، سوپ و نوشیدنی تنها بخشی از منو غذایی این رستوان لاکچری است. خوب است بدانید تمامی غذاهای این رستوران به صورت بوفه برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

بهترین رستوران‌های اطراف حرم

کلام آخر

با رزرو هتل قصر طلایی مشهد و اقامت در یکی از اتاق‌های لوکس این هتل می‌توانید در کمتر از یک دقیقه در بهترین رستوران‌های اطراف حرم نیز غذا میل کنید. از ویژگی‌های رزرو این هتل دسترسی به برترین و شیک‌ترین رستوران‌های مشهد می‌باشد.

کلمات مرتبط: رستوران‌های مشهد با قیمت مناسب، صبحانه اطراف حرم امام رضا، بهترین رستوران سنتی مشهد، بهترین رستوران مشهد، بهترین فست فود اطراف حرم امام رضا

منابع:

https://b2n.ir/q38854

https://1go.ir/UwFrz