سالن‌های همایش و مجالس هتل قصر طلایی
هتل قصر طلایی مشهد معروف‌ترین و مجلل‌ترین هتل ۵ ستاره در مشهد است. این هتل یک مجموعه تمام عیار و ایده آل برای مسافرانی که است که به دنبال یک اقامتگاه فوق العاده هستند. این هتل در یکی از بهترین موقعیت‌های جغرافیایی مشهد واقع شده است. چهار طرف این هتل را حرم مطهر امام رضا(ع)، […]

هتل قصر طلایی مشهد معروف‌ترین و مجلل‌ترین هتل ۵ ستاره در مشهد است. این هتل یک مجموعه تمام عیار و ایده آل برای مسافرانی که است که به دنبال یک اقامتگاه فوق العاده هستند. این هتل در یکی از بهترین موقعیت‌های جغرافیایی مشهد واقع شده است. چهار طرف این هتل را حرم مطهر امام رضا(ع)، جاذبه‌های گردشگری، خیابان‌های اصلی و بازارها احاطه کرده‌اند. با رزرو هتل قصر طلایی مشهد و اسکان در هر یک از باب‌های زیبا و دلنواز از ۳۵۸ واحد هتل قصر طلایی، امکان استفاده از تمامی خدمات و امکاناتی نیز وجود دارد. هتل طلایی مشهد دارای امکانات بسیار خوبی چون فروشگاه، رستوران، کافی شاپ، آتلیه، اتاق بازی، سالن ورزشی و مجموعه آبی و اسپاست. اما در این میان سالن‌های همایش و مجالس هتل قصر طلایی از امتیازات این هتل تاپ محسوب می‌شوند.

برای اطلاع از سالن‌های همایش و مجالس این هتل با وبلاگ هتل قصر طلایی همراه باشید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین سالن را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

سالن‌های همایش و مجالس هتل قصر طلایی

فهرست مطالب

سالن‌های همایش و مجالس هتل قصر طلایی

یکی از مزیت‌ها و یا بهتر است بگوییم آپشن‌ها در هتل‌های ۵ ستاره وجود سالن‌های مختلف است. این سالن‌ها معمولا برای برگزاری انواع مجالس، همایش‌های کاری و اداری و… مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع برای استفاده از این سالن‌ها صرفا نیازی رزرو هتل قصر طلایی مشهد نخواهید داشت. چرا که می‌توانید با شناخت کامل از سالن‌های ما اقدام به رزرو سالن مد نظر خود کنید.

سالن‌های همایش و مجالس هتل قصر طلایی عبارتند از:

  • سالن آمفی تئاتر آذین
  • سالن کنفرانس الیزه
  • سالن مجلل پرستیژ
  • میتینگ روم
  • سالن اشرف

سالن‌های همایش و مجالس هتل قصر طلایی

آشنایی با سالن آمفی تئاتر آذین

سالن آمفی تئاتر آذین هتل قصر طلایی مشهد یک سالن بسیار بزرگ و مجهز است. این سالن با توجه به تمامی لوازم و امکانات مورد نیاز در همایش‌ها و کنفرانس‌ها طراحی شده است. آمفی تئاتر آذین هتل قصر طلایی مشهد هر ساله برای انواع همایش‌های فرهنگی و هنری و کنفرانس‌ها و سمینارهای کاری و تحصیلی انتخاب می‌شود. از دیگر فعالیت‌های برگزاره شده در این سالن می‌توان به جشنواره‌های علمی و اجتماعی و کارگاه‌ها اشاره کرد.

سالن آمفی تئاتر هتل قصر طلایی مشهد ظرفیت ۲۲۰ نفر را دارد و در طبقه چهارم هتل واقع شده است. پرده نمایش و ویدئو پروژکشن، سیستم نورپردازی، صوتی، میکروفن، اینترنت، بلندگو، دیوار عایق، اتاق کنترل و امکان بخش فیلم از سری امکانات این سالن هستند.

سالن‌های همایش و مجالس هتل قصر طلایی

معرفی سالن کنفرانس الیزه

یکی از سالن‌های همایش و مجالس هتل قصر طلایی که بسیار کاربردی ساخته شده سالن کنفرانس الیزه است. این سالن جزء سالن‌های همیشه رزرو هتل قصر طلایی مشهد است. چرا که این سالن با سری ویژگی‌هایی که دارد برای هر نوع فعالیت کاری، اداری و… نیز مناسب می‌باشد.این سالن نیز با ظرفیت کمتر به نسبت آمفی تئاتر برای جمع‌های کوچکتر یک انتخاب ایده آل است. طرز چینش میز و صندلی‌ها و به طور کلی این سالن برای جلسات اداری و کاری در نظر گرفته شده است. این سالن ظرفیت ۷۲ نفر را به راحتی دارد و در طبقه دوم قرار گرفته است. سیستم رای گیری، امکانات سمعی و بصری، نورپردازی، میکفروفن و… از مشخصات این سالن کنفرانس شیک می‌باشد.

سالن‌های همایش و مجالس هتل قصر طلایی

معرفی سالن مجلل پرستیژ

سالن مجلل پرستیژ هتل قصر طلایی مشهد در طبقه اول از ۲۰ طبقه این هتل قرار دارد. سالن پرستیژ یک سالن بسیار زیبا با نورپردازی‌ها و رنگ آمیز‌های مناسب برای جشن‌ها و نمایشگاه‌هاست. در واقع این سالن جزء سالن‌هایی است که برای برگزاری هر نوع فعالیتی مناسب است. مجالسی چون تولد، نامزدی، عقد و عروسی، ضایفت‌های دوستانه و کاری، نمایشگاه‌های تجاری، صنعتی و هنری بسیار در این سالن برگزار شده است. سالن مجلل پرستیژ با توجه نوع جشن و مراسمات به زیبایی دکور می‌شود. پس کافیست قبل از رزرو این سالن هتل قصر طلایی مشهد نوع فعالیت خود را مشخص کنید. ظرفیت سالن پرستیژ ۱۰۰ نفر نیز می‌باشد.

سالن‌های همایش و مجالس هتل قصر طلایی

معرفی میتینگ روم

میتینگ روم به صورت کلی یک واژه لاتین است که به صورت کلی به همین نام شناخته می‌شود. در واقع معنای میتینگ روم به برگردان فارسی معادل اتاق جلسه است. میتینگ به گردهمایی و جلسه‌های کاری و اداری نیز گفته می‌شود. اتاق‌های میتینگ یا جلسه به نسبت دیگر سالن‌های همایش و مجالس هتل قصر طلایی فضایی دوستانه و صمیمی‌تر دارند. این اتاق در واقع تنها ظرفیت ۱۲ تا ۳۲ نفر دارد و در طبقه دوم هتل قرار گرفته است. اتاق میتینگ هتل قصر طلایی مشهد با وجود کوچکی دارای تمامی امکانات لازمه جهت برگزاری همایش و جلسات با این تعداد را به خوبی دارد.

سالن‌های همایش و مجالس هتل قصر طلایی

معرفی سالن اشرف

سالن اشرف هتل قصر طلایی مشهد همچون نگینی در میان دیگر سالن‌های همایش و مجالس هتل قصر طلایی می‌درخشد. این سالن در واقه یک تالار بزرگ و لوکس در طبقه منفی یک هتل است. سبک طراحی شده برای تالار اشرف از ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن است. استفاده از رنگ‌های سفید، طلایی و قرمز با نورپردازی‌های ویژه فضایی بسیار مجلل و شکوهمند را ایجاد کرده است. سالن اشرف یک انتخاب عالی برای برگزای یک عقد یا عروسی اشرافی و مجلل است. ظرفیت این سالن ۲۵۰ نفر می‌باشد. این سالن دارای بخش‌های مختلفی چون سرویس بهداشتی، اتاق پرو و امکاناتی چون سیستم تهویه هوا و سیستم گرمایشی و سرمایشی عالی می‌باشد. مبلمان و متریال مورد استفاده در این اتاق همگی بسیار فاخر هستند.

سالن‌های همایش و مجالس هتل قصر طلایی

کلام آخر

در این مطلب به معرفی سالن‌های همایش و مجالس هتل قصر طلایی مشهد پرداختیم. لازم است بدانید برای رزرو هر یک از سالن‌های این هتل می‌توانید با هتل تماس بگیرید و اطلاعات لازمه را جهت رزرو کسب کنید. اگر تمایل به رزرو سالنی در تاریخ خاصی چون اعیاد مذهبی را دارید بهتر از قبل از رزرو سالن از چند ماه قبل اقدام فرمایید.

کلمات مرتبط: سالن عقد هتل قصر طلایی، رستوران ضیافت هتل قصر طلایی، سوئیت امپریال هتل قصر طلایی، سالن کنفرانس هتل قصر طلایی، پرنسس سوئیت هتل قصر طلایی، مجموعه آبی هتل قصر طلایی

منابع:

https://b2n.ir/w65000

http://yun.ir/wk1jwb