هتل قصر طلایی مشهد یک هتل ۵ ستاره در نزدیک‌ترین نقطه به حرم مطهر امام رضا(ع) است. این هتل با پنج هزار متر مربع مساحت از بزرگ‌ترین هتل‌ها در سطح بین الملل نیز می‌باشد. هتل طلایی مشهد القابی چون هتل طلایی، هتل بزرگ، هتل مجلل و هتل شاهانه را به دوش می‌کشد. جالب است بدانید، هتل ۵ ستاره قصر طلایی با ۲۰ طبقه لقب مرتفع‌ترین هتل مشهد را نیز از آن خود کرده است. در رابطه با امکانات رفاهی و آسایشی این هتل تاپ نیز باید بگوییم که با رزرو هتل قصر طلایی مشهد همه چیز ایده آل است. اگر قصد اقامت در هتلی لوکس با سری خدمات و تفریحات فول هستید، بهترین انتخاب هتل مجلل طلایی است. در این مطلب قصد معرفی تفریحات لاکچری هتل قصر طلایی را داریم. پس اگر قصد رزرو اتاق‌ در این هتل را دارید با ما همراه باشید.

تفریحات لاکچری هتل قصر طلایی

فهرست مطالب

تفریحات لاکچری هتل قصر طلایی مشهد را بشناسید!

هتل قصر طلایی از لوکس‌ترین یا به اصطلاح لاکچری‌ترین هتل‌های ۵ ستاره در مشهد است. در هتل‌های ۵ ستاره که بالاترین و بهترین هتل‌ها در ایران هستند وجود تفریحات و سرگرمی‌های هتلی برای مسافران در نظر گرفته می‌شود. این تفریحات شامل خدمات آرامش بخش، نظافتی، استخر، ورزشی و بازی می‌شود. مسافرانی که در هتل قصر طلایی اقامت دارند می‌توانند با شناخت این تفریحات و سرگرمی‌ها لذت سفر خود را دو چندان کنند.

تفریحات لاکچری هتل قصر طلایی مشهد عبارتند از:

  • مجموعه آبی هتل قصر
  • سالن ماساژ و اسپا
  • سالن بدنسازی
  • سالن بیلیارد
  • حمام ترکی
  • اتاق بازی
  • اتاق نمک
  • اتاق VR

تفریحات لاکچری هتل قصر طلایی

مجموعه آبی هتل قصر طلایی

مجموعه آبی هتل قصر شامل سالن بزرگی است که در آن استخر کودکان و بزرگسالان، حوضچه آب سرد، سونا خشک و بخار و جکوزی قرار گرفته است. مجموعه آبی هتل قصر طلایی یک تفریح کامل رایگان است که برای دوری از خستگی ناشی از سفر به شدت توصیه می‌شود. به خصوص در فصول گرم سال استفاده از این بخش بسیار زیاد می‌شود. نظافت و بهداشت، استفاده از تهویه و کولر مناسب و کافی شاپ از مزایای این سالن هستند.

تفریحات لاکچری هتل قصر طلایی

سالن ماساژ و اسپا هتل

یکی از تفریحات لاکچری هتل قصر طلایی استفاده از سالن ماساژ و گرفتن خدمات اسپا و درمانی است. سالن ماساژ هتل ۵ ستاره قصر طلایی زیر نظر مجرب‌ترین ماساژورها مدیریت می‌شود. در این بخش انواع ماساژهای درمانی و ورزشی برای دردهایی چون سر، کمر، عضلات و آسیب دیدگی‌ها و آرامش انجام می‌شود. ماساژ با شمع، سنگ داغ، ماساژ سوئدی و تایلندی از سری خدمات اسپای این هتل هستند.

تفریحات لاکچری هتل قصر طلایی

سالن بدنسازی هتل

ورزش سبب نشاط و سرزندگی می‌شود و به داشتن زندگی سالم و بهتر کمک می‌کند. شروع یک روز با ورزش در واقع تضمین کننده ساختن یک روز خوب و با انرژی در سفر است. البته در این میان هستند افرادی که به صورت روزانه و همیشگی به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند. با رزرو هتل قصر طلایی مشهد می‌توان از سالن مجهز بدنسازی رایگان بهره برد.

تفریحات لاکچری هتل قصر طلایی

سالن بیلیارد هتل طلایی مشهد

بیلیارد از سری تفریحات لاکچری هتل قصر طلایی است. چرا که ورزش بیلیارد به طور کلی از لوکس‌ترین ورزش‌ها یا بهتر است بگوییم سرگرمی‌ها در ایران تلقی می‌شود. این ورزش برای پرورش ذهن و بالا رفتن تمرکز بسیار مفید است.

تفریحات لاکچری هتل قصر طلایی

حمام ترکی هتل قصر طلایی

حمام ترکی هتل قصر طلایی نیز از تفریحات محبوب و پر طرفدار است. شاید تصور کنید که حمام ترکی یک اتاق نظافت شخصی است و جزء تفریحات محسوب نمی‌شود. اما حمام ترکی یک حمام لذت بخش است که سبب افزایش جریان خون و گرفتگی بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. حمام ترکی برای واریس و درد پای سالمندان یا افراد آسیب دیده معجزه می‌کند.

تفریحات لاکچری هتل قصر طلایی

اتاق بازی‌ هتل قصر طلایی

تصور نکنید که تفریحات لاکچری هتل قصر طلایی فقط برای بزرگسال است. چرا که اتاق بازی‌‌های یارانه‌ای برای کودکان، نوجوانان و بزرگسال نیز طراحی شده است. در این اتاق انواع بازی‌های یارانه‌ای جدید و پرطرفدار برای میهمان پر انرژی در نظر گرفته شده است. فوتبال دستی و PS4 از بازی‌های جذاب این اتاق می‌باشند.

تفریحات لاکچری هتل قصر طلایی

اتاق نمک هتل قصر طلایی

نمک درمانی در علم پزشکی و به خصوص طب سنتی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کریستال‌های نمک برای قلب، کلیه، تروئید، افزایش سیستم ایمنی و دفاعی بدن عالی عمل می‌کند. اتاق نمک هتل قصر طلایی مشهد با رنگ‌های نارنجی و زرد فضایی آرامش بخش و متفاوت را به شما هدیه خواهد داد.

تفریحات لاکچری هتل قصر طلایی

اتاق VR هتل طلایی

این اتاق نیز یک اتاق متفاوت با یک سرگرمی مهیج و خاص است. اتاق VR یا حقیقت مجازی از تفریحات لاکچری هتل قصر طلایی مشهد است. این اتاق با بازی‌های ترسناک، دلهره آور و هیجان انگیز برای انواع سنین و جنسیت مناسب می‌باشد.

تفریحات لاکچری هتل قصر طلایی

کلام آخر

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی تفریحات و سرگرمی‌های ویژه هتل قصر طلایی مشهد پرداختیم. خوب است بدانید برخی از این تفریحات رایگان و برخی دیگر با پرداخت هزینه صورت می‌گیرد. با رزرو هتل قصر طلایی مشهد علاوه بر استفاده از خدمات عالی و اقامت راحت می‌توان از این تفریحات نیز لذت و برد و خاطره ساخت.

کلمات مرتبط: مجموعه آبی هتل قصر طلایی، لیست غذاهای هتل قصر طلایی، سایت هتل قصر طلایی، اتاق قاجاری هتل قصر طلایی، ترانسفر هتل قصر طلایی، اتاق لنداسکیپ هتل قصر طلایی

منابع:

https://b2n.ir/a45566