رزرو اتاق دبل آتریوم هتل گلدن پالاس مشهد
شهر مشهد به شهر حوائج نیز شناخته می‌شود. چرا که مسلمانان برای گرفتن حاجات خود و زیارت امام هشتم به مشهد سفر می‌کنند. صحن و بارگاه حرم چنان انرژی مثبت و گیرایی دارد که شیعیان را شیفته خود می‌کند. زیارت امام رضا(ع) حسی مملو از آرامش و سبکی را به انسان منتقل می‌کند. این است […]

شهر مشهد به شهر حوائج نیز شناخته می‌شود. چرا که مسلمانان برای گرفتن حاجات خود و زیارت امام هشتم به مشهد سفر می‌کنند. صحن و بارگاه حرم چنان انرژی مثبت و گیرایی دارد که شیعیان را شیفته خود می‌کند. زیارت امام رضا(ع) حسی مملو از آرامش و سبکی را به انسان منتقل می‌کند. این است که این شهر به شهر حوائج و رویاها نام گذاری شده است. شهر مشهد نیز جهت پذیرایی از میهمانان مهم امام مهربانی‌ها هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های بسیاری را احداث کرده است. تنوع بیش از اندازه هتل‌ها و واحدهای اقامتی دست مسافر را برای رزرو هتل با کلاس مختلف را باز گذاشته است. در هتل ۵ ستاره قصر طلایی نیز با وجود کلاس بالای هتل نیز می‌توان با انتخاب هوشمندانه چون رزرو اتاق دبل آتریوم هتل گلدن پالاس مشهد در یک اتاق با هزینه مناسب اقامت داشت.

در این مطلب به معرفی یکی از اتاق‌های ارزان و ۲ نفره هتل لاکچری قصر طلایی مشهد می‌پردازیم.

 

 رزرو اتاق دبل آتریوم هتل قصر طلایی

فهرست مطالب

آشنایی با هتل گلدن پالاس مشهد، بهترین هتل خراسان

همانطور که می‌دانید مهم‌ترین و اصلی‌ترین کار قبل از سفر، رزرو اتاق مناسب است. تاثیر انتخاب یک واحد خوب در یک هتل خوب بر کیفیت سفر بسیار قابل اهمیت است. در واقع با شناخت اتاق‌های هتل گلدن پالاس مشهد می‌توانید کیفیت سفر خود را تضمین کنید. چرا که با شناخت نسبی از این هتل، انتخاب واحد اقامیت مد نظر به بهترین شکل ممکن صورت می‌گیرد. رزرو اتاق دبل آتریوم هتل گلدن پالاس مشهد به مسافرانی توصیه می‌شود که به دنبال یک اتاق اقتصادی در هتل قصر طلایی هستند.

امکانات و خدمات هتل گلدن پالاس مشهد عبارتند از:

  • انواع اقسام رستوران سنتی ایرانی، فرنگی و فست فود
  • بیش از سه کافی شاپ شیک با منوی بسیار متنوع
  • وجود مجموعه آبی چون استخر، ماساژ و سونا
  • وجود سالن بدنسازی، بیلیارد، بازی، آرایش
  • انواع سالن‌های همایش، تئاتر و کنفرانس
  • خدمات نظافتی، باربری، امانات و…

  رزرو اتاق دبل آتریوم هتل قصر طلایی

آنچه قبل از رزرو اتاق دبل آتریوم گلدن پالاس مشهد لازم است بدانید!

اتاق دبل آتریوم یک اتاق زیبا، دلباز، خوش قیمت و راحت با فول امکانات رفاهی و آسایشی است. این اتاق یکی از بهترین واحدهای هتل قصر طلایی است. موسس هتل طلایی مشهد با دقت و علم به تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز مسافران جهت آسایش بیشتر طراحی کرده است. این اتاق با رنگ‌ جگری و طلایی زینت شده است و دارای نورپردازی‌های آرامش بخش نیز می‌باشد. این اتاق یک واحد با ظرفیت ۲ نفر است که در صورت تقاضا به واحد پذیرش می‌توان ظرفیت آن را به ۳ نفر رساند.

اطلاعات قابل توجه در رزرو اتاق دبل آتریوم هتل گلدن پالاس مشهد عبارتند از:

  1. متراژ کلی اتاق دبل آتریوم ۴۰ متر مربع است.
  2. ظرفیت اصلی اتاق ۲ نفر تا حداکثر ۳ نفر است.
  3. اتاق در طبقات پنجم تا شانزدهم واقع شده است.
  4. چشم انداز اتاق آتریوم به فضای داخلی هتل است.

رزرو اتاق دبل آتریوم هتل قصر طلایی

 آتریوم به چه معناست و اتاق آتریوم چه ویژگی دارد؟

آتریوم یک کلمه لاتین است که در معماری و ساختمان سازی یک سبک یا شیوه اجرایی می‌باشد. در واقع به فضای میانی ساختمان‌ها که اصولا فضایی بزرگ است آتریوم گفته می‌شود. در در ساختمان‌های مرتفع برای ایجاد نور آسمان از این سبک مهندسی نیز استفاده می‌شود. هتل بین المللی گلدن پالاس مشهد با ۲۰ طبقه ارتفاع بلندترین هتل در سطح خاورمیانه است.

این هتل نیز جزء تنها هتل‌های آتریوم شرق کشور می‌باشد. خوب است بدانید، مهم‌ترین خصیصه این واحد دید به فضای داخلی هتل قصر طلایی است. در واقع با رزرو اتاق دبل آتریوم این هتل لاکچری می‌توان نور و روشنایی و در کنار آن فضای داخلی ساختمان لذت برد.

رزرو اتاق دبل آتریوم هتل قصر طلایی

امکانات موجود در اتاق دبل آتریوم هتل گلدن پالاس مشهد

اتاق آتریوم با پنجره‌های بزرگ به منظره زیبای داخلی هتل یک تجربه اقامتی متفاوت برای افرادی سرزنده و پر انرژی است. این هتل از نظر زیبایی، دکورسیون، لوازم بهداشتی، تمیزی، امکانات تفریحی و… همگی در شرایط ایده آلی می‌باشد.

امکانات موجود در اتاق دبل آتریوم هتل گلدن پالاس مشهد عبارتند از:

  • سرویس بهداشتی فرنگی
  • حمام مدرن و زیبا، وان
  • یخچال به علاوه مین بار
  • تخت دبل و تخت سینگل
  • تلویزیون با کانال ماهواره
  • سیستم بیدارباش مرکزی
  • سیستم تنظیم نور و دما
  • سیستم تهویه مطبوع
  • سرویس چای خوری
  • مبلمان، میز، دراور
  • اینترنت، تلفن و…

رزرو اتاق دبل آتریوم هتل قصر طلایی

کلام آخر

هتل گلدن پالاس مشهد دارای ۳۵۸ اتاق و سوئیت کلاس بندی شده است. در واقع هتل طلایی با توجه به قشرهای مختلف جامعه از سوئیت‌های کلاس بالا تا معمولی‌تر را در هتل خود ساپورت می‌کند. برای مثال سوئیت‌های پرزیدنت جزء گران‌ترین واحدها و اتاق دبل آتریوم و سینگل از سری ارزان‌ترین اتاق‌های این هتل تاپ می‌باشند. بنابراین اگر قصد اقامت در یک هتل لوکس و استفاده از خدمات لاکچری رایگان هتلی را دارید، رزرو اتاق دبل آتریوم هتل گلدن پالاس مشهد بهترین گزینه برای اقامت است. برای رزرو این واحد با نمای منحصربه‌فرد لازم است از حداقل یک هفته قبل اقدام فرمایید.

کلمات مرتبط: اتاق دبل آتریوم قصر طلایی، اتاق دبل لاکچری هتل قصر طلایی، قیمت اتاق دبل لاکچری هتل قصر طلایی، اتاق قاجاری هتل قصر طلایی، اتاق لنداسکیپ هتل قصر طلایی، اپلیکیشن هتل قصر طلایی، سایت هتل قصر طلایی

منابع:

https://b2n.ir/h07940

http://yun.ir/oyswb2