انتخاب یک هتل خوب تاثیر مستقیمی بر کیفیت سفر مسافر دارد. با رزرو یک هتل خوب می‌توان سفری لذت بخش و بیادماندنی داشته باشیم. هتل خوب ویژگی‌های بسیاری دارد که بخشی از آن شامل تنوع بالا واحدهای اقامتی، نزدیکی به جاذبه‌های دیدنی و امکانات و خدمات رفاهی هتل است. مسافران مقصد شهر مشهد نیز اصولا تمایل به رزرو هتل نزدیک حرم مطهر امام رضا(ع) دارند. این است که به دنبال رزرو هتل در اطراف هستند. خوشبختانه اطراف حرم هتل‌های خوب زیادی وجود دارد که یکی از بهترین‌ آن‌ها هتل گلدن پالاس مشهد است. این هتل با حرم فاصله اندکی دارد و اتاق‌های آن بسیار راحت و مدرن هستند. پیشنهاد ما به اکثر مسافران رزرو اتاق سنیور هتل گلدن پالاس مشهد است. در این مطلب هر آنچه لازم است راجع به این اتاق بدانید آورده خواهد شد.

رزرو اتاق سنیور هتل قصر طلایی مشهد

فهرست مطالب

هتل گلدن پالاس مشهد را بشناسید!

همانطور که در بخش مقدمه گفته شد، هتل گلدن پالاس هتلی عالی و کلاس بالاست. این هتل ۵ ستاره طلایی که همان درجه هتل است را از آن خود کرده است. نشان ۵ ستاره خود نشان دهنده کیفیت و کلاس هتل گلدن پالاس می‌باشد. هتل گلدن پالاس در سال ۱۳۸۹ استارت کار خود را به صورت رسمی زده است. از آن سال تاکنون با وجود ساخت هتل‌های جدید کماکان هتل گلدن پالاس مشهد حرف اول را در مشهد می‌زند.

هتل گلدن پالاس مشهد دارای ۳۵۸ واحد اقامتی از سوئیت تا اتاق است. واحدهای این هتل در ۲۰ طبقه تقسیم بندی شده‌اند. معماری زیبا، واحدهای راحت با دکوراسیون مدرن، پرسنل مودب و خدمات رایگان سبب رزرو هتل گلدن پالاس مشهد با تقاضای بالا شده است. این هتل ۵ ستاره دارای رستوران، مجموعه آبی، سالن آرایشی و ورزشی و… می‌باشد.

رزرو اتاق سنیور هتل قصر طلایی مشهد

معرفی اتاق سنیور هتل گلدن پالاس مشهد

اتاق سنیور در واقع جزء سوئیت‌های هتل گلدن پالاس محسوب می‌شود. اگر خواهان داشتن واحد بزرگتر با امکانات بیشتر رفاهی و آسایشی هستید لازم است در یک سوئیت اقامت داشته باشید. سوئیت‌های هتل گلدن پالاس مشهد بسیار شیک و مجهز هستند. رزرو اتاق سنیور هتل گلدن پالاس مشهد یک انتخاب فوق العاده ویژه برای زوجین است. اتاق سنیور یک اتاق نورگیر و دلباز ۲ نفره با فول امکانات است. متریال مورد استفاده در این اتاق چون مبلمان و سرویس خواب و… همگی بسیار شیک است. تمیزی و آسایشی که در این اتاق هتل گلدن پالاس شاهدش خواهید بود یک امتیاز ویژه می‌باشد.

رزرو اتاق سنیور هتل قصر طلایی مشهد

اطلاعاتی درباره رزرو اتاق سنیور هتل گلدن پالاس مشهد

یکی از بهترین اقدامات قبل از رزرو اتاق مد نظر اطلاع از ویژگی‌های آن اتاق است. با تحقیق در سایت هتل انتخابی به راحتی می‌توانید از مشخصات و ظاهر اتاق یا سئویت اطلاع کسب کنید. اتاق سنیور هتل گلدن پالاس مشهد یک اتاق ۷۲ متری بسیار خوش نقشه است. این اتاق تنها ظرفیت ۲ تا ۴ نفر را دارد. اما با درخواست از واحد پذیرش می‌توان با کودکان خود این اتاق را رزرو کنید. این واحد از یک حال، یک اتاق خواب، یک حمام و دستشویی و یک آشپزخانه تشکیل شده است. البته این نکته حائز اهمیت است که در قسمت حال یا نشیمن که با مبلمان و میز آراسته شده است.

مبل‌های این نشیمن تخت خواب شو هستند و برای کودکان نیز استفاده می‌شوند. به عبارت دیگر با رزرو اتاق سنیور هتل گلدن پالاس مشهد علاوه بر یک اتاق اختصاصی والدین می‌توان یک نشیمن جداگانه نیز داشت. سوئیت‌های سنیور هتل گلدن پالاس مشهد در طبقه‌های ۵ تا ۱۶ قرار دارند. لازم به ذکر است که ویو یا چشم انداز این سری سوئیت‌ها رو به خیابان‌های اطراف حرم نیز می‌باشد.

رزرو اتاق سنیور هتل قصر طلایی مشهد

امکانات اتاق سنیور هتل گلدن پالاس مشهد

رزرو اتاق سنیور هتل گلدن پالاس مشهد به خانواده‌هایی توصیه می‌شود که دارای یک یا دو فرزند هستند. این اتاق تمامی امکانات لازمه برای اقامت راحت را دارد. لوازم بهداشتی، ظروف و میوه، لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی از سری امکانات این سوئیت هستند. بخش آشپزخانه سوئیت سنیور دارای امکاناتی چون میز و صندلی نیز می‌باشد. در ادامه به صورت اختصاری امکانات موجود در اتاق را می‌آوریم.

امکانات قابل استفاده با رزرو اتاق سنیور هتل گلدن پالاس مشهد عبارتند از:

  • لوازم بهداشتی انفرادی
  • سیستم بیدار باش کلی
  • سیستم اعلان حریق
  • مبلمان، میز، دراور
  • سیستم صوتی
  • دستگاه DVD
  • کتری برقی
  • ماکروویو
  • جکوزی
  • مینی بار
  • اینترنت
  • سشوار
  • یخچال
  • ظروف
  • تلفن
  • کمد و…

رزرو اتاق سنیور هتل قصر طلایی مشهد

کلام آخر

اگر به دنبال اقامت در یک اتاق راحت و شبیه به خانه خود هستید، توصیه ما به شما رزرو اتاق سنیور هتل گلدن پالاس مشهد است. چرا که با رزرو این سوئیت عالی تمامی امکانات رفاهی و مورد نیاز در خانه برای مسافر فراهم است. راحتی و آسایش، نزدیکی به حرم مطهر امام رضا(ع)، بوفه صبحانه عالی و خدمات رایگان ترانسفر از مزایای رزرو هتل گلدن پالاس مشهد می‌باشد.

کلمات مرتبط: بهترین اتاق‌ هتل گلدن پالاسمشهد، اتاق ماه عسل هتل گلدن پالاس مشهد، قیمت اتاق پرنسس رویال هتل گلدن پالاس مشهد، اتاق قاجاری هتل گلدن پالاس

منابع:

https://b2n.ir/r66530

https://1go.ir/xPMlp