رزرو کیدز سوئیت هتل گلدن پالاس مشهد
سفر به پایتخت معنوی ایران یکی از مقصدهای مورد علاقه برای مسلمان است. سفر به مشهد مقدس یک سفر همه جانبه و بسیار عالی برای خانواده‌ها محسوب می‌شود. زیرا شهر مشهد یک شهر زیارتی و در کنار آن سیاحتی است. در واقع انتخاب این شهر یک انتخاب هوشمندانه تفریحی و زیارتی برای والدین و کودکان […]

سفر به پایتخت معنوی ایران یکی از مقصدهای مورد علاقه برای مسلمان است. سفر به مشهد مقدس یک سفر همه جانبه و بسیار عالی برای خانواده‌ها محسوب می‌شود. زیرا شهر مشهد یک شهر زیارتی و در کنار آن سیاحتی است. در واقع انتخاب این شهر یک انتخاب هوشمندانه تفریحی و زیارتی برای والدین و کودکان می‌باشد. شهر مشهد پر از شگفتی و جاذبه‌های دیدنی برای کودکان . بزرگسالان است. با اقامت در یک هتل ۵ ستاره تاپ چون هتل بین المللی قصر طلایی مشهد می‌توانید سفری متفاوت و آسوده را تجربه کنید. خوب است بدانید هتل گلدن پالاس مشهد از برترین هتل‌های نزدیک حرم امام رضا(ع) است. این هتل خاص‌ترین واحدهای اقامتی را از نظر معماری دارد. یکی از اتاق‌های این هتل کیدز روم یا اتاق کودک است. برای رزرو کیدز سوئیت هتل گلدن پالاس مشهد با ما همراه باشید تا درباره این اتاق بیشتر بدانید.

رزرو کیدز سوئیت هتل قصر طلایی

فهرست مطالب

معرفی کوتاهی درباره هتل گلدن پالاس مشهد

هتل گلدن پالاس مشهد از آن دست نام‌های آشنا در میان هتل‌های برتر و شناخته شده مشهد است. این هتل با وجود آن که در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده است اما به دلیل استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین متدهای تاسیس هتل و هتلداری هنوز بعد از ۱۲ سال جزء  لاکچری‌ترین هتل‌های مشهد است. هتل طلایی مشهد همچون طلایی نابی در میان هتل‌های مشهد می‌درخشد و نشان بزرگ‌ترین و مرتفع‌ترین هتل را از آن خود کرده است. این هتل دارای تمامی امکانات و خدمات کلاس بالای گروه هتل‌های ۵ ستاره می‌باشد.

از سری مزایای این رزرو هتل گلدن پالاس مشهد داشتن بیش از ۳۵۰ واحد اقامتی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است. برای مثال اگر با کودکان خود سفر می‌کنید رزرو کیدز سوئیت هتل بین المللی گلدن پالاس مشهد و اگر با نامزد خود سفر می‌کنید رزرو پرنسس رویال هتل گلدن پالاس مشهد به شما توصیه می‌شود.

رزرو کیدز سوئیت هتل قصر طلایی

اطلاعات کلی درباره کیدز سوئیت هتل گلدن پالاس مشهد

در وهله اول لازم است بدانید واحدهای هتلی به دو دسته سوئیت و اتاق تقسیم بندی می‌شوند. به زبان ساده به واحدهایی که دارای فضای بیشتر و امکاناتی چون اتاق مجزا، نشیمن و ناهارخوری هستند، سوئیت گفته می‌شود. اما واحدهایی که متراژ کوچکتری دارند و دارای امکانات گفته شده نیستند، اتاق نیز می‌باشند. کیدز روم یا کیدز سوئیت از جذاب‌ترین واحدهای اقامتی در تمام هتل‌های مشهد است.

رزرو کیدز روم هتل گلدن پالاس مشهد مناسب افرادی است که دارای فرزند هستند. کیدز به زبان لاتین به معنای کودک نیز می‌باشد. این اتاق ۷۰ متر مربع مساحت دارد و طراحی آن باب طبع کودکان است. در واقع این اتاق شبیه به خانه‌های کارتونی و انیمیشن‌ها طراحی شده است. از سری اطلاعات دقیق این واحد می‌توان به مساحت ۷۲ متری، ظرفیت ۴ نفری، طبقه چهارم و دید به سمت خیابان اشاره کرد.

رزرو کیدز سوئیت هتل قصر طلایی

امکانات موجود در کیدز سوئیت هتل گلدن پالاس مشهد

درست است که نام این واحد به اسم کودکان است اما تصور نکنید این یک اتاق تنها برای کودک است. کیدز سوئیت یک سوئیت زینت شده با سلایق کودک است که خانواده می‌تواند در آن اقامت داشته باشد. در واقع اگر به کودکان خود اهمیت می‎‌دهید بهترین انتخاب رزرو اتاق کودک هتل گلدن پالاس مشهد است. چرا که این اتاق دارای تمامی ویژگی‌ها و امکانات یک اتاق راحت و آسوده است و تنها دیزاین این اتاق کودکانه است.

امکانات مورد استفاده با رزرو سوئیت کودک هتل گلدن پالاس مشهد عبارتند از:

  • ترانسفر رایگان تا حرم مطهر
  • اینترنت وای فای رایگان
  • بوفه رایگان صبحانه
  • مجموعه آبی هتلی
  • سیستم بیدارباش
  • سرویس فرنگی
  • صندوف امانات
  • چای و نسکافه
  • کتری برقی
  • مبلمان
  • سشوار و…

رزرو کیدز سوئیت هتل قصر طلایی

چگونگی رزرو کیدز سوئیت هتل گلدن پالاس مشهد

اتاق کودک یا سوئیت کودک یک اتاق بسیار محبوب در هتل گلدن پالاس مشهد است. برای رزرو کیدز سوئیت هتل بین المللی گلدن پالاس مشهد می‌توانید به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری اقدام فرمایید. اما به دلیل تقاضای بسیار این اتاق  و محدودیت تعداد سوئیت کیدز در بیشتر اوقات مسافران موفق به رزرو این اتاق به صورت حضوری نمی‌باشند. برای اطمینان از خالی بودن اتاق بهترین راه مطمئن و پیشنهادی ما رزرو کیدز سوئیت هتل گلدن پالاس مشهد مشهد به صورت آنلاین است. با مراجعه به رزرواسیون هتل گلدن پالاس مشهد می‌توانید این اتاق و دیگر واحدهای ما را در تاریخ مشخص و به صورت پیشاپیش رزرو کنید.

رزرو کیدز سوئیت هتل قصر طلایی

کلام آخر

رزرو کیدز سوئیت هتل گلدن پالاس مشهد یک تجربه رویایی برای کودکان و یک تجربه نوستالژی برای والدین است. با رزرو این اتاق می‌توانید بهترین و خاطره انگیزترین سفر را به کودک خود هدیه دهید. با اقامت در این اتاق حس ورود به دنیای کارتون‌های دیزنی چون سیندرلا و زیبای خفته به کودکان منتقل می‌شود. اقامت در این اتاق رنگارنگ سرشار از انرژی و حس مثبت برای بزرگسالان نیز می‌باشد. برای رزرو کیدز سوئیت هتل بین المللی گلدن پالاس مشهد قبل از تکمیل ظرفیت در اعیاد اقدام فرمایید.

کلمات مرتبط: پرنسس سوئیت هتل قصر طلایی، اتاق دبل لاکچری هتل قصر طلایی، ترانسفر هتل قصر طلایی، قمیت اتاق پرنسس رویال هتل قصر طلایی، اتاق قاجاری هتل قصر طلایی، سایت هتل قصر طلایی، ترانسفر هتل قصر طلایی

منابع:

https://b2n.ir/m25641