معرفی ۵ هتل برتر ایران
ایران یکی از کهن‌ترین و غنی‌ترین کشورهای دنیاست. در گوشه گوشه این کشور زیبا و چهار فصل جاذبه‌های دیدنی و توریستی بسیاری وجود دارد. شهرهای گردشگری ایران هرساله علاوه بر مسافران داخلی پذیرای توریست‌ها نیز می‌باشد. در شهرهای بزرگ و توریستی ایران هتل‌های ۵ ستاره بسیاری به چشم می‌خورد. اما در این مطلب قصد ما […]

ایران یکی از کهن‌ترین و غنی‌ترین کشورهای دنیاست. در گوشه گوشه این کشور زیبا و چهار فصل جاذبه‌های دیدنی و توریستی بسیاری وجود دارد. شهرهای گردشگری ایران هرساله علاوه بر مسافران داخلی پذیرای توریست‌ها نیز می‌باشد. در شهرهای بزرگ و توریستی ایران هتل‌های ۵ ستاره بسیاری به چشم می‌خورد. اما در این مطلب قصد ما معرفی ۵ هتل برتر ایران است. با شناخت بهترین هتل‌های ایران می‌توانید در لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌ها اقامت داشته باشید.

انتخاب یک هتل ۵ ستاره موجبات آسایش و رفاه مسافر را در سفر به دنبال دارد. با اقامت در یکی از ۵ هتل برتر ایران می‌توانید سفری بیاد ماندنی و متفاوت را تجربه کنید. برای اطلاع بیشتر از این هتل‌ها با این صفحه از سری مقالات هتل قصر طلایی مشهد همراه باشید.

فهرست مطالب

۵ هتل برتر ایران را بشناسید!

5 هتل برتر ایران

شاید تصور کنید به دلیل هزینه بالاتر در هتل‌های ۵ ستاره، این گروه هتل‌ها طرفداران زیادی ندارند. اما سخت در اشتباه هستید. زیرا هتل‌های ۵ ستاره ایران بسیار محبوب و پر طرفدار هستند. انتخاب این دست هتل‌ها مزایای فراوانی دارد. امکانات خوب، خدمات فوق العاده و تنوع واحدهای اقامتی از سری مزایای رزرو هتل ۵ ستاره می‌باشد. همانطور که انتظار می‌رود، بهترین هتل‌های ایران در شهرهای توریستی قرار دارد. این شهرها شامل پایتخت، مشهد، اصفهان، شیراز و کیش می‌شود.

۵ هتل برتر ایران عبارتند از:

  • هتل اسپیناس پالاس تهران
  • هتل قصر طلایی مشهد
  • هتل عباسی اصفهان
  • هتل زندیه شیراز
  • هتل ترنج کیش

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

شاید تاکنون از این موضوع اطلاع نداشته باشید که هتل اسپیناس پالاس تهران، برترین هتل ۵ ستاره پایتخت است. این هتل لاکچری در بهترین منطقع تهران یعنی سعادت آباد قرار گرفته است. هتل اسپیناس پالاس در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. لوکیشن بی نظیر و مشرف به کوه و شهر مورد توجه مسافران قرار می‌گیرد. البته از معماری داخلی و خارجی هتل، رستوران، سالن‌ها و اتاق‌های این هتل نباید غافل بود. این هتل لاکچری برای جلسات دولتی نیز محلی مناسب است. هتل اسپیناس پالاس تهران از متفاوت‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های دنیا شناخته می‌شود.

5 هتل برتر ایران

معرفی هتل قصر طلایی مشهد

شهر مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران هر ساله پذیرای مسافران بیش از ۳ میلیون مسافر است. جالب توجه است که تعداد زیادی از زائران حرم امام رضا(ع) را توریست‌ها تشکیل می‌دهند. این هتل که جزء یکی از ۵ هتل برتر ایران است در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده است. هتل لوکس قصر طلایی دارای ۲۰ طبقه و بیش از ۳۰۰ واحد اقامتی می‌باشد. یکی از مزایای رزرو هتل قصر طلایی مشهد، نزدیکی به حرم است. این ویژگی به مسافران این امکان را می‌دهد که با پای پیاده به زیارت بروند. البته ترانسفر حرم از این هتل رایگان است. بوفه صبحانه با بیش از ۲۰ مدل غذا، سالن ورزشی، نمازخانه، آتلیه، کتابخانه، استخر و دوچرخه از سری امکانات رایگان اقامت در هتل قصر طلایی مشهد است.

5 هتل برتر ایران

معرفی هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان که به نام هتل تاریخی عباسی از آن یاد می‌شود از بهترین هتل‌های ایران است. این هتل در عین حالی که قدمتی بسیار دارد امروزه یک هتل لوکس به شمار می‌رود. هتل عباسی در سال ۱۱۲۸ در زمان صفویه کاروانسرا بوده است. این هتل پس از آن در سال ۱۳۳۶ مورد بازسازی قرار گرفت و تغییر کاربری داد. معماری عجیب و هنرمندانه و اتاق‌های زیبا و حیاط مجلل توریست‌ها را به سمت خود روانه می‌کند. حوض فیروزه‌ای، پنجره رنگی، کاشی کاری از ویژگی‌های این هتل است. جالب توجه است که هتل عباسی اصفهان در سال ۲۰۱۷ عنوان زیباترین هتل خاورمیانه را از آن خود کرده است.

5 هتل برتر ایران

معرفی هتل زندیه شیراز

اگر قصد سفر به شهر افسانه‌ای شیراز را دارید بهتر است هتل زندیه را بیشتر بشناسید. هتل زندیه شیراز یک هتل مدرن و سنتی است. تلفیق معماری سنتی و مدرن یکی از وجه تمایزهای این هتل است. هتل زندیه اتاق‌هایی زیبا، دلباز و بزرگ و البته شیک دارد. دکوراسیون اتاق‌ها، فضای بیرونی، بالکن و لابی هتل زندیه بسیار چشم نواز است. رستوران، مجموعه آبی، سالن ورزشی، سالن سمینار، سالن بازی، گالری صنایع دستی و حمام سنتی از مشخاصت این هتل هستند. چشم انداز برخی از اتاق‌های هتل زندیه شیراز به دروازه قرآن دید دارد. این هتل با خدمات عالی پذیرای مسافران بسیاری در طول سال می‌باشد.

معرفی هتل ترنج کیش

بدون تردید یکی از ۵ هتل برتر ایران، هتل ترنج کیش است. این هتل ۵ ستاره از منحصربه‌فردترین هتل‌های ایران است. هتل ترنج در سال ۱۳۹۴ بر روی آب‌های نیلگون جنوب کشور ساخته شد. معماری و لوکشین این هتل به هتل‌های مالدیو و کارائیب تشبیه شده است. هتل ترنج از بکرترین هتل‌ها برای افرادی است که به دنبال یک اقامت خاص هستند. خانه کودک، رستوران روی آب، سالن ورزشی، والیبال سالحی، لمکده و کافی شاپ از ویژگی‌های این هتل است. اتاق‌های تراس دار و وان‌ دار با چشم انداز دریا هتل ترنج را به زیباترین هتل ایران تبدیل کرده است.

5 هتل برتر ایران

کلام آخر

وبلاگ هتل قصر طلایی مشهد در این مقاله ۵ هتل برتر ایران در اقسام نقاط کشور را به شما معرفی کرد. با رزرو هر یک از این هتل‌های ۵ ستاره می‌توانید لذت سفر خود را دو چندان کنید. جهت رزرو اتاق هتل قصر طلایی مشهد و مشاهده تصاویر کافیست به رزرواسیون هتل قصر طلایی مشهد مراجعه کنید.

کلمات مرتبط: هتل‌های لوکس ایران، هتل‌های معروف ایران، گران‌ترین هتل‌های ایران، بهترین هتل‌های ایران، لاکچری‌ترین هتل‌های دنیا، بزرگ‌ترین هتل خاورمیانه در ایران

منابع:

https://b2n.ir/e69674

https://1go.ir/GcOPS