حرم امام رضا (ع) یکی از بهترین مکان های گردشگری و زیارتی مشهد به شمار میرود. مشهد شهری است که هر ساله میلیون ها نفر بخاطر زیارت امام رضا، امام هشتم شیعیان، سفر میکنند.

رزرو بهترین هتل مشهد نزدیک حرم مورد توجه بسیاری از زائران و مسافران این شهر قرار گرفته است. با وجود تعداد بسیار بالای هتل در شهر مشهد، زائران علاقه دارند که در نزدیکی بارگاه امام هشتم اقامت داشته باشند. پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به معرفی یکی از بهترین هتل ها در نزدیکی حرم امام رضا (ع) بپردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین هتل در مشهد

هتل ۵ ستاره گلدن پلاس

یکی از نزدیکترین هتل‌های مشهد به بارگاه امام هشتم شیعیان، هتل بین المللی گلدن پلاس است. این هتل با ویژگی های منحصر به فرد و جذابی که دارد سالیانه هزاران زائر را به خود جذب میکند. فاصله هتل گلدن پلاس (قصر طلایی ) مشهد تا حرم امام رضا پیاده حدود ۲۰ دقیقه و با خودرو ۵ دقیقه میباشد. ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو بسیج هم در چند قدمی هتل قرار گرفته‌  است و مسافران در صورت لزوم میتوانند از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند.

امکانات هتل ۵ ستاره گلدن پلاس

سالن های مجالس و سمینار، همایش و آمفی تئاتر مجلل این هتل با پیشرفته ترین سیستم های صوتی و تصویری و مجهز به سیستم ویدئو کنفرانس کشوری، بهترین انتخاب تجار و بازرگانان برای برگزاری همایش ها و کنفرانس های کشوری و بین المللی خواهد بود.

فراهم نمودن امکانات رفاهی از قبیل ترانسفر به حرم مطهر حضرت رضا(ع) ، ترانسفر فرودگاهی، مجموعه تفریحی بزرگ گلدن کلاب دارای سالن بازی اختصاصی بولینگ، بیلیارد، صخره نوردی، بازی های رایانه ای و مجموعه آبی استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژ، سالن بدنسازی، محل بازی مناسب کودکان،خدمات زیبایی و آرایشی، آژانس مسافرتی، خدمات راهنمای میهمان (کانسیرژ)، صرافی، بانک، کتابخانه، بیزینس سنتر، تاکسی سرویس و… با بالاترین سطح کیفی خدمات، موجب آرامش و آسایش شما میهمانان و زائران مشهد الرضا مقیم در این هتل خواهد بود.