کافی شاپ ها همواره مکان‌های دلنشینی برای گذراندن اوقات شیرین در کنار دوستان، کسی که دوستش دارید و خانواده میباشد. در میان صدها کافه در مشهد، چندتا از بهترین‌ کافی شاپها در هتل بین المللی گلدن پالاس مشهد میباشد. این هتل با نزدیک به نیم قرن سابقه با بازسازی دوباره تبدیل به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ۵ ستاره مشهد شده است. این مجموعه کلیه خدمات رفاهی را در اختیار مهمانان ساکن یا افرادی که می‌خواهند لحظاتی خوبی را در کنار هم سپری کنند، قرار داده است.

در ادامه این مطلب نگاهی به بهترین کافی شاپها در هتل ۵ ستاره بین المللی گلدن پالاس مشهد می اندازیم با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

معرفی بهترین کافی شاپها در هتل ۵ ستاره گلدن پالاس مشهد

۱.کافی‌شاپ آتریوم مینوتا

کدام هتل مشهد بهترین کافی شاپ را دارد؟

کافه آتریوم مینوتا با فضایی متفاوت در طبقه ششم هتل بین المللی گلدن پالاس واقع شده است و محلی مناسب برای برگزاری رویدادهای صمیمی و خصوصی میباشد. این کافه در فضای بین اتاق‌های هتل قرار گرفته، همانطور که در عکس مشاهده می نمایید در فضای کافه، درخت‌هایی طبیعی کاشته شده اند که محیط این کافه را منحصربه‌فرد کرده است.

۲.کافی‌شاپ گلدن فارم

کدام هتل مشهد بهترین کافی شاپ را دارد؟

کافی‌شاپ گلدن فارم در طبقه ششم هتل گلدن پالاس مشهد واقع شده است. کافی شاپ گلدن فارم (مزرعه طلایی) با طراحی منحصر بفرد، فضایی خاص و تفریحی را برای دوستداران حیوانات اهلی فراهم ساخته است. اگر به دنبال تجربه خاص در فضایی به یاد ماندنی هستید، می‌توانید به این کافی شاپ جذاب سربزنید.

۳.کافی شاپ لابی

کدام هتل مشهد بهترین کافی شاپ را دارد؟

کافی شاپ لابی به‌عنوان یکی دیگر از بهترین کافی شاپ ها در مشهد به حساب می آید. دکوراسیون داخلی این کافی شاپ بسیار مدرن و خاص بوده و به هیچ وجه از دیدن آن خسته نخواهید شد. از جمله نمونه‌های منحصر‌به‌فرد دکوراسیون داخلی این کافی شاپ می‌توان به مجموعه مبل‌ها و دکوری‌های زیبا و خاص، پیانو و لوسترهای چشم‌گیر اشاره کرد. علت نام گذاری این کافی شاپ به این دلیل است که در لابی هتل قرار گرفته و دسترسی به آن بسیار آسان است.

۴.کافی‌شاپ لانژ

کدام هتل مشهد بهترین کافی شاپ را دارد؟

کافی شاپ لانژ، در لابی هتل گلدن پالاس واقع شده است. این کافه فضاسازی بی‌نظیری دارد. زمانی که وارد کافه می‌شوید، انرژی مثبت زیادی روانه شما می‌شود. سعی شده است تا در تمام اجزای دکوراسیون این کافه از رنگهای شاد مثل قرمز استفاده شود. به همین خاطر خواسته یا ناخواسته زمانی که وارد این کافه می‌شوید، تمام غم و غصه‌ و نگرانی‌های خود را فراموش خواهید کرد.

 این کافه در رده لوکس‌ترین‌ها و بهترین کافه‌های در مشهد جا خوش کرده است. این فضای سرپوشیده با امکانات بی‌نظیر برای روزهای سرد زمستان یا روزهای گرم تابستانی حسابی مناسب بوده و کاری می‌کند که حال دلتان خوب شود. پس اگر به کافه‌هایی که فضای لوکسی دارند و تاریک و کوچک نیستند علاقه دارید، کافی‌شاپ لانژ مقصد مناسبی برای اوقات فراغت و سرو یک نوشیدنی خوشمزه میباشد.

۵.کافی شاپ مجموعه تفریحی و اسپا

کدام هتل مشهد بهترین کافی شاپ را دارد؟

کافی‌شاپ مجموعه تفریحی و اسپا در طبقه منفی سه این هتل ۵ ستاره واقع شده است. این کافه از بهترین کافه‌ های سرپوشیده مشهد به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید تجربه‌ای جذاب و متفاوت داشته باشید، این کافه را انتخاب نمایید. همچنین این کافه دارای منوی متنوع و بسیار جذاب میباشد.

پذیرایی در کافی شاپهای، هتل گلدن پالاس مشهد چگونه است؟

کافی‌شاپ هتل گلدن پالاس هیچ محدودیتی در ارائه خدمات ندارد و پذیرای همه مهمانان داخلی و خارجی هتل میباشد. اما اگر قصد دارید به همراه افراد زیاد به کافه بروید، بهتر است از قبل با مدیریت هماهنگ کنید و رزرو انجام دهید تا با مشکلاتی چون تکمیل ظرفیت یا عدم وجود میز متناسب با تعداد مهمانان، مواجه نشوید.