یکی از جذاب‌ترین بخش‌های گردشگری در هر شهری سر زدن به رستوران‌های مختلف و امتحان کردن غذاهای محلی آن شهر میباشد و یکی از خاص‌ترین تجربه‌ها، غذا خوردن در بهترین رستوران در هتل مشهد میباشد. به طور معمول رستوران‌هایی که در هتل‌ واقع شده‌اند از کیفیت غذایی بالایی برخوردار میباشند، زیرا یکی از مهم‌ترین فاکتورهای بهترین هتل در مشهد، داشتن رستوران لوکس، مجهز و با کیفیت میباشد. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین رستوران در لوکس ترین هتل مشهد میپردازیم با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: هتل لوکس در مشهد

فهرست مطالب

بهترین رستورانها در هتل ۵ ستاره گلدن پالاس

رستوران هتل بین المللی گلدن پالاس در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع)،  یکی از بهترین رستوران های مشهد است. رستورانی فوق‌العاده، مناسب تمام سلیقه‌ها و محیطی شیک و لوکس که از همان بدو ورود حال و هوای شما را عوض خواهد کرد. هتل بین المللی گلدن پالاس با داشتن ۵ ستاره طلایی نظر هر فردی حتی مشکل‌پسندان را نیز به خود جلب میکند. رستورانهای موجود در این هتل لاکچری با داشتن امکانات، تیم میزبانی حرفه‌ای، ارائه متنوع ترین و با کیفیت‌ترین غذاها، انتخابی ایده‌آل برای گذراندن اوقاتی شیرین در محیطی آرام با غذاها و پیش غذاهای ایرانی و فرنگی میباشد.

رستورانهای هتل بین المللی گلدن پالاس شامل:

۱.رستوران ضیافت

برای میل کردن بهترین صبحانه در مشهد می‌توانید به بهترین رستوران‌ در هتل مشهد (هتل بین المللی گلدن پالاس) سربزنید و روزی سرشار از مزه‌های لذیذ را آغاز کنید. صبحانه به‌عنوان اولین و مهم‌ترین وعده غذایی روز،‌ از اهمیت بالایی برخوردار است. صرف یک صبحانه سالم و مغذی می‌تواند انرژی و نشاط لازم را تامین کند و انسان را برای آغاز یک روز عالی آماده کند. شما در این رستوران لاکچری میتوانید بهترین و متنوع ترین صبحانه را در کنار عزیزانتان میل کنید.

این رستوران درطبقه منفی ‌یک هتل گلدن پالاس قرار گرفته و  هر روز از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح آماده پذیرایی از شما عزیزان میباشد.

۲.رستوران ایرانی ترنم

اگر به دنبال رستورانی عالی هستید و می‌خواهید با خیال راحت و بدون دغدغه رژیم غذایی، حسابی شکم‌گردی کنید، بهتر است سری به رستوران ایرانی ترنم بزنید. این رستوران در طبقه اول هتل گلدن پالاس مشهد واقع شده است.

رستوران ترنم یکی از بهترین رستوران های هتل مشهد که با آن فضای زیبا، مدرن و لاکچری توانسته فضای یک رستوران ایرانی را برای شما تداعی کند.

این رستوران دارای منویی متنوع و کامل میباشد که شامل: انواع کباب‌ها، غذاهای دریایی، غذاهای محلی و غذاهای خانگی  است. همچنین میز سالاد بار هر روزه به صورت بوفه ارائه میشود که شامل انواع سوپ ، نوشیدنی سرد و گرم، سالاد ، دسر، میوه و . . . می باشد. ساعت کاری این رستوران هرروز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ میباشد.

۳.رستوران سنتی ترمه

کدام هتل مشهد بهترین رستوران را دارد؟

یکی دیگر از بهترین رستورانها موجود در هتل ۵ ستاره گلدن پالاس، رستوران سنتی ترمه میباشد.

این رستوران‌ با طراحی و دکوراسیون استثنایی خود، تجربه‌ای بی‌نظیر از نهاد رستوران را برای مشتریان فراهم کرده است. دکوراسیون رستوران سنتی ترمه، تلفیقی از معماری سنتی ایرانی و طرح‌های اسلیمی میباشد. این رستوران در طبقه دوم این هتل لاکچری قرار دارد و همانطور که از نامش پیداست منوی این رستوران به سبک سنتی و محلی میباشد، شما عزیزان میتوانید در کنار غذاهای لذیذ این رستوران انواع چاشنی‌های خانگی و سالاد را میل بفرمایید. ساعت کاری رستوران سنتی ترمه هرروز از ساعت  ۱۲ تا ۲۴ میباشد.

۴.رستوران تابستانی بارگاه

رستوران تابستانی بارگاه در طبقه دوم هتل گلدن پالاس قرار دارد و مشرف به بارگاه ملکوتی حرم مطهر امام رضا(ع)، محیطی آرام و دلنشینی را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

در رستوران بارگاه میتوانید متنوع ترین و با کیفیت ترین غذاهای سنتی و فرنگی و انواع نوشیدنی ها را میل کنید. ساعت کاری این رستوران محبوب از ساعت ۲۰ تا ۲۴ میباشد.

۵.کافه رستوران فرانسیسکو

و در نهایت یکی دیگر از بهترین رستورانها در این هتل ۵ ستاره، کافه رستوران فرانسیسکو میباشد.

این کافه رستوران در طبقه لابی واقع شده است و به صورت پوشیده و سرباز میباشد.در این رستوران انواع غذاهای لذیذ و جذاب ایتالیایی با بهترین کیفیت سرو می‌شود. ساعت کاری این رستوران همه روز از ساعت ۱۶ تا ۲۴ میباشد.

هتل بین‌المللی گلدن پالاس مشهد در ۵ رستوران خود با فضاهایی متنوع و مجلل، پذیرای شما عزیزان میباشد. بنابراین اگر به دنبال مکانی متفاوت برای صرف صبحانه، ناهار و شام هستید، هتل ۵ ستاره گلدن پالاس را انتخاب کنید. منتظر حضور گرم شما عزیزان هستیم.